Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги, нужна ми е малко помощ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от krasy k
    "а този красиК ли беше....ти не беше ли гинеколог....преди 2 месеца купи един таралясник и вече професор;"
    SOVA ,какви са тези простотии,като какъв се изживяваш? Идеята на форума е да помогнеш с каквото можеш,да има дискусия и всеки да сподели опита си.Това не специализирано научно-техническо списание,нали? Евала на хора като Новачев! А ти sova май не си прочел достатъчно внимателно написаното. Държа да ти обясня нещо :
    1.не съм професор и не се правя на такъв!!!Просто се опитвам да помогна на човека с това което знам от личен опит,защото още не се е ориентирал във форума/като почти всички новаци/,а на "старите кучета"/с малки изключения/ им е под достойнството да се занимават с такива като него.
    2. Да , гинеколог съм. Това проблем ли е да се опитвам да помогна на някой,макар и малко и за неща извън професията.Мисля,че житейския ми опит/до някъде и с автомобилите/е по-голям от твоя. Предполагам,че когато аз съм карал кола,родителите ти не са те били заченали.
    3. По въпроса за "таралясника"- 1.въобще не е таралясник в мойте очи и за мен това е важно,а не твоето мнение за колата ми! 2.Ако изкарам пари с честен труд/за да спя спокойно/ ще си взама 159 -ка ,мисля че не необходимо да спорим на тази тема.Що не си четеш фиатския форум???
    Голяма помия се оформи ,но ...с диваците трябва да се общува дивашки

    Comment


    • #17
      Вместо това озъптете колегата sova ,обяснете на него и други подобни къкъв е този форум и каква е целта на форума.Те няма да си направят труда да прочетат уводната част. Лично аз съжалявам че си изтървах нервите,но аман от такива като него.
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #18
        Ама какво става бе хора, кви са тея "трошки", "майстори" и всекви други обиди. 1-во всеки досега ми казва "алфистите са супер, форума им е много добър". И аз също така си мислех, ама кво става, пак има некой да се заяжда, като навсекъде. Мерси за съветите! Относно моето мнение: поне от опит - личен - съм установил, че не е важно от колко време правиш нещо, а с какъв мерак го правиш, защото, когато се интересуваш, научаваш нещата много бързо и да, можеш да станеш "професор" спрямо некой "закостенял" акъл. Поне в моята професия - компютрите - е така. Че съм се нагледал на всекви величия, админи, дето се мъчат цел ден, казват че проблема е в хардуера, а се оказва елементарен драйвер, който поправям за 2 минути. Така че тва за "времето" е нищо - онея са големи, от 10 години го работят и пак си остават тъпи. А има хора с логическа мисъл, които са диагностици с аналитичен ум и те се самоубочават в движение. Относно колата, може да ми се смеете, ама засега тва е алфата, която ми харесва най-много на външен вид, чисто като форма ако щете и немисля засега да си я сменям, а смчтам да я поддържам в добро здраве. И тва че некоя кола е стара на години, не я прави трошка, а класика. Може би некой ден ако имам пари ше си взема и един реставриран мустанг или таурус, па нека е трошка. Тва е засега и още веднъж ви благодаря. И моля, не се заждайте!
        Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
        Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

        Comment


        • #19
          "Всяко стадо си има мърша" - и тук е така.
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fosil
            Това скърцане и аз го имах,оказа се преден носач смених го и се оправи.а относно пропката ако я завариш като сменяш маслото ко правим
            Ми аз написах . Като ти я заварят след това ще ти я пробият и ще ти направят нова резба вече в здрав метал.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • #21
              Derry прав си колега извинявай явно съм вдигал халбата тогава с биричката
              Alfa 146 1.6 boxer 96g

              Comment


              • #22
                radop, ето ти малко снимки поне да се ориентираш и поне да знаеш за какво става въпрос.Това е свален горен носач,погледнат отдолу,но така ще го видиш и ти като се наведеш.Това масивното тяло е горния носач ,а ограденото е част от тампоните ,която се вижда като погледнеш нагоре в калника. Дано съм ти помогнал поне да се ориентираш.
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #23
                  Айде малко за пробката има два варианта рървиа е ако резбата е била оригинална 16х1,5 намирасе или се взема на заем метчик 18х1,5 прависе нова пробка или се купува и се нарязва нова резба и това докато някой наречен майстор гъзорък работник в сервиз не ви пренатегне отново пробката в алуминиевата резба и минавате на заварка. При заварката има една особенност за да стане добра трябва алуминият да е идеално чист да няма никакво масло кал и прочие гняс защот при заварката ще се получат газови шупли и може пак да сълзи от пробката защото алиминия в зоната на заварката става порест. А за тампоните прочетете темата кум края описъл съм какво скърца вгорните носачи и нема опрвия със прйове ако проблема е във тях
                  http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... c&start=45
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    ...Може при пренарязването на резбата,метчика се маже обилно с грес, за да обира стружките, и се прави на повечко цикли-нарязване-вадене, за да се вадят и почистват стружките, и да се избегне попадане на стружки в картера;
                    Ако ще се заварява-само с почистване не става; термин "идеално чист" за алуминий важи при третиране с пароструйка за когато ще се ходи на Алфа-среща; задължително детайла се байцва/в горещ-50 гр.целзий воден разтвор на натриева основа,или т.нар. сода каустик-който ще го прави в къщи, да съблюдава техниките за безопасност/; Байцва се чрез няколкократно кратко потапяне и последващо измиване; после заварката-наваряването трябва да се направи до 4-5 минути, щото след това време алуминият се самозатваря с окис и заварка-наварка не става;
                    156-2.4 jtd

                    Comment


                    • #25
                      А кое точно е въпросната силиконова грес за смазване? Защото на нито един флакон не прочетох "силиконова грес"
                      Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                      Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                      Comment


                      • #26
                        Аз имах най добър резултати от този с лилавия етикет и с капкатакапка а съм изпръскал по два флакона и от двата модела няма смисъл всекиден трябва да се пръска че да не скърца и трябва да се пръскат всички тампони защото не се знае от кои идва скърцането единственото място на което има резултат е тампоните на стабилизиращата щанга единственото решение е нов носач (само тампоните също не издържат дълго) това е истината а и това че проскърцват в началото не е проблем но щом скърцат означава че са превътрели металните втулки в тампоните 9Изключвам тампоните на стабилизиращата щанга) а щом са превътрели означава че иам триене между гумата и металната втулка , щом има триене има и износване (тампоните не са направени да работят с триене освен ако не са полиуретанови) щом се изнносва размера намалява и започва да потропва на дупки лего и глухо но ако отидете на диагностика не предница ще ви кажат че всичко е наред . Все още луфтвете са малки след време зависи по какви пътища се движи колата ще се разхлопа ро добре и отчетливо.
                        Не е нужно по няколко теми за едно и също нещо.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment

                        Working...
                        X